Huisstijl
Uw identiteit
Een huisstijl welke aansluit bij uw merk is de basis identiteit van uw bedrijf, organisatie of evenement. Een huisstijl vormt bij een potentiële klant de eerste mening over uw bedrijf. Zij het bewust of onbewust peilt een klant tijdens het beoordelen van uw huisstijl of een eventuele samenwerking gunstig zal zijn of niet. Het is in feite de eerste handschudding!
kleur gebruik
Een huisstijl zit eigenlijk niet veel anders in elkaar. Van kleurgebruik is bijvoorbeeld algemeen bekend dat het een grote invloed kan hebben op de gemoedstoestand, maar vormgebruik speelt daarnaast ook een grote rol. Door deze twee factoren op de juiste manier toe te passen in uw huisstijl, kunt u dus feitelijk het humeur van uw potentiële klant beïnvloeden.
Zo ziet u de invloed van kleurgebruik ook terug in moeder natuur. Denk eens aan een mannetjes pauw die een vrouwtje wil imponeren, de felgroene kleur van een giftige kikker met als boodschap “Eet mij niet!”, of de rode kont van een baviaan!
Boodschap
Het eerste wat u dus zult moeten bepalen is welke boodschap u aan uw huisstijl wilt hangen. Welke discrete of minder discrete informatie wilt u meegeven? Wie zijn uw potentiële klanten/wat is uw doelgroep? Hoe wilt u overkomen op hen? Wat wilt u bereiken?
Wanneer u duidelijk voor ogen hebt welke missie u wilt gaan uitdragen komt Mint Multimedia om de hoek kijken. Naar aanleiding van de door u gestelde wensen zullen wij aan de slag gaan met het ontwerpproces.
TOTAAL BELEVING
De huisstijl of het logo vertalen we vervolgens naar het door u gewenste medium. Hierbij kunt u denken aan briefpapier, visitekaartjes, flyers en online media zoals een op maat gemaakte website.
Ook bieden we de mogelijkheid uw huisstijl te vertalen naar social media designs. U kunt hierbij denken aan banners en profielfoto’s. Communiceer op deze manier een totaalbeleving van uw bedrijf!
Laat Mint Multimedia voor u ontwerpen, zodat ú tijd over houdt om te doen waar ú goed in bent.
aanbod
Omdat Mint Multimedia maatwerk biedt, zullen prijzen altijd afhankelijk zijn van de wensen en voorkeuren van onze klanten. Hierdoor kan het prijskaartje tussen klant A en klant B verschillen.
Laten we met iets nieuws beginnen
zeg hallo!
"Heeft u nog vragen of wilt u een offerte? Neem dan contact op met ons!"